Alternatieve bloemenactie

SV Oxalis Algemeen Nieuws

Helaas hebben we vanwege Corona dit jaar besloten om niet deur-aan-deur rozen te verkopen in Hegelsom. Omdat SV Oxalis het afgelopen seizoen veel inkomsten uit acties is misgelopen en we deze inkomsten hard nodig hebben, is gekozen voor een alternatief om de bloemenactie met een online bestelsysteem doorgang te laten vinden.

Iedereen die Oxalis een warm hart toedraagt mag rozen bestellen, verspreid over alle dorpen (Hegelsom / America / Meterik / Horst). We hopen dan ook dat er veel bossen rozen besteld worden door leden, familieleden, opa’s/oma’s, ooms/tantes, buren, bekenden etc.
Dus vertel het door, benader bekenden en deel de link! Geniet van mooie rozen én steun SV Oxalis!

Bestellen kan vanaf heden tot en met 12 september via deze link: https://bit.ly/31EZdvp
Eén bos rozen kost € 5,-, twee bossen € 9,- en drie bossen € 12,-.
Op zaterdag 19 september zijn de bestelde rozen af te halen tussen 10.00-13.00 uur op Sportpark Wienus tegen contante betaling (graag gepast betalen).